16-17 października 2013 roku – Warsztaty Conversion

Warsztaty Conversion

Już 16 i 17 października tego roku odbędą się warsztaty zrealizowane przez firmę Conversion, specjalizującą się w optymalizacji konwersji oraz w analityce internetowej. Tematem będzie Google Analytics, czyli narzędzie internetowe służące do analiz statystyk serwisów WWW dostępnych dzięki Google oraz Współczynnik Konwersji. Całość odbędzie się w Warszawie, w Millenium Plaza, i będzie V z kolei edycją warsztatów. Szkolenia poprowadzi Paweł Ogonowski – absolwent Szkoły Głównej Handlowej, Chief Conversion Optimizer i Managing Partner w firmie Conversion, zajmujący się projektami optymalizacji konwersji, a także Mariusz Michalczuk, Chief Web Analyst i Managing Partner w Conversion, zajmujący się analityką internetową. Doświadczenie swoje zdobyli w Wyższej Szkole Bankowej i Szkole Głównej Handlowej oraz doradzali w takich firmach jak Tauron, Lukas Bank, Answear.com, Ceneo.pl, Medicover czy Vattenfall.

 

Dzięki warsztatom dowiemy się:

  • jak powiększyć zyski ze sprzedaży w Internecie, nie martwiąc się o reklamę,
  • w jaki sposób używać dane do testowania i optymalizacji serwisu WWW,
  • w jaki sposób sprawić, aby przybywało nam klientów, którzy z chęcia zapisywaliby się do newslettera i interesowali się naszą ofertą,
  • co konkretnie przemawia do klienta, jak zmienić naszą witrynę, aby zaciekawić nie tylko nowych użytkowników, ale i zatrzymać tych dotychczasowych.

 

Dzień 1 warsztatów to temat poświęcony Google Analytics:

  • podstawowe funkcje narzędzia firmy Google, objaśnienie jak z niego korzystać, prezentacja szerokiego wachlarza zastosowań, od zakresu dat po interpretacje raportów utworzonych dzięki Google Analytics,
  • jak skonfigurować konto w Google Analytics,
  • objaśnienie opcji Google Analytics, pojęć z nim związanych, występujących w nich wskaźników,
  • objaśnienie zaawansowanych funkcji Google Analytics, łącznie z praktyczną prezentacją.

 

Dzień 2 warsztatów to Optymalizacja Współczynnika Konwersji:

  • omówienie pojęcia optymalizacji współczynnika konwersji, wyjaśnienie różnicy między testami A/B, a testami wielowymiarowymi,
  • omówienie różnych testów wraz z metodami badań związanych z optymalizacją współczynnika konwersji, łącznie z analizą heurystyczną,
  • testy A/B przy użyciu Eksperymentów Google Analytics, Visual Website Optimizer i Optimizely.

Ilość miejsc ograniczona.

Tagi:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *