Co się wydarzy w handlu online w 2019?
Lut06

Co się wydarzy w handlu online w 2019?

Wraz z nowym rokiem analitycy podają trendy, które będą dominować w najbliższym miesiącach w danym sektorze. W handlu internetowym przewiduje się kolejny, bardzo silny rok rozwoju. Wraz z pojawieniem się nowoczesnych rozwiązań obsługi klienta rozszerzania działalności jest prostsze i mniej kosztowane, co daje szanse mniejszym firmom. Jaki będzie handel online w 2019 roku? Czy wydarzy […]

Czytaj dalej
Jak może wyglądać handel w przyszłości?
Sty14

Jak może wyglądać handel w przyszłości?

Handel jest aktywnością tak starą jak sama ludzkość. Ale ostatnimi czasy w sposobie jego prowadzenia dokonują się rewolucyjne zmiany.

Czytaj dalej
Black Friday
Lis08

Black Friday

Im bliżej świąt Bożego Narodzenia, tym większy ruch w sklepach. Wszyscy zaczynamy rozglądać się za świątecznymi prezentami czy dekoracjami. Niektórzy nawet decydują się na remont, aby na święta wszystko wyglądało idealnie. Dlatego kilka tygodni przed świętami zaczynają pojawiać się w sklepach różne promocje i zniżki. Jednym z ważniejszych wydarzeń oferty handlowej jest wówczas Black Friday, […]

Czytaj dalej
Na czym polega dropshipping?
Kwi29

Na czym polega dropshipping?

Dropshipping jest narzędziem zdobywającym coraz większą popularność wśród sprzedawców internetowych. Co kryje się za tym obcobrzmiącym słowem i czy warto go stosować?

Czytaj dalej
Czym jest SaaS?
Cze30

Czym jest SaaS?

SaaS to oprogramowanie (Software as a Service), które jest usługą działającą w chmurze. Stanowi wielkie udogodnienie dla właścicieli sklepów on-line, ponieważ wszystkie aktywności związane z: utrzymaniem serwisu, problemami z serwerem, a także wszelkie aktualizacje i wsparcie techniczne znajdują się po stronie dostawcy oprogramowania, który co miesiąc otrzymuje umówioną opłatę (abonament).

Czytaj dalej
Boty w handlu online
Cze08

Boty w handlu online

Marketing korzysta z rozwiązań sztucznej inteligencji na wiele sposobów, wiedzą o tym zarówno marketerzy, jak i sami klienci. Dzięki wykorzystaniu uczących się maszyn możliwe jest przetwarzanie ogromnych strumieni danych, które pochodzą z różnorodnych źródeł. Potrzebna jest do tego ogromna precyzja i cierpliwość. Wykorzystanie sztucznej inteligencji w marketingu przekłada się m.in. na: serwisowanie klientów, przewidywania przyszłych […]

Czytaj dalej
Strona 1 z 1112345...10...Ostatnia »