Czym jest SaaS?
Cze30

Czym jest SaaS?

SaaS to oprogramowanie (Software as a Service), które jest usługą działającą w chmurze. Stanowi wielkie udogodnienie dla właścicieli sklepów on-line, ponieważ wszystkie aktywności związane z: utrzymaniem serwisu, problemami z serwerem, a także wszelkie aktualizacje i wsparcie techniczne znajdują się po stronie dostawcy oprogramowania, który co miesiąc otrzymuje umówioną opłatę (abonament).

Czytaj dalej
Boty w handlu online
Cze08

Boty w handlu online

Marketing korzysta z rozwiązań sztucznej inteligencji na wiele sposobów, wiedzą o tym zarówno marketerzy, jak i sami klienci. Dzięki wykorzystaniu uczących się maszyn możliwe jest przetwarzanie ogromnych strumieni danych, które pochodzą z różnorodnych źródeł. Potrzebna jest do tego ogromna precyzja i cierpliwość. Wykorzystanie sztucznej inteligencji w marketingu przekłada się m.in. na: serwisowanie klientów, przewidywania przyszłych […]

Czytaj dalej
Zakaz sprzedaży internetowej w niedzielę
Kwi27

Zakaz sprzedaży internetowej w niedzielę

W związku z tym, że rząd planuje zakaz handlu w niedzielę, handel on-line również będzie podlegał tym zamianom. Specjaliści podkreślają, że zakaz handlu on-line stanowi zaprzeczenie idei handlu internetowego, którego kluczowym założeniem była właśnie działalność nieprzerwanie 7 dni w tygodniu. Taka forma dostępności zyskała właśnie rzesze zwolenników, ponieważ możliwość zrobienia zakupów bez wychodzenia z domu […]

Czytaj dalej
Kasa rejestrująca a handel online
Paź28

Kasa rejestrująca a handel online

Handel on-line wymaga przestrzegania wszelkich formalności prawnych, które wynikają z prowadzenia działalności w sieci. Jedną z nich jest konieczność rejestrowania obrotu za pomocą kas fiskalnych. Kasa fiskalna powinna zostać zainstalowana zanim podatnik dokona pierwszej sprzedaży, ponieważ już pierwsza transakcja wymaga posiadania kasy rejestrującej. W przypadku zaniechania posiadania kasy fiskalnej przedsiębiorcy internetowemu grozi kara grzywny do […]

Czytaj dalej
Poczta Polska: sprawdzanie przesyłki przy odbiorze
Sie10

Poczta Polska: sprawdzanie przesyłki przy odbiorze

Polski e-handel stale się rozwija. Zwiększa się nie tylko jego wartość, ale także standardy obsługi klienta. Działania e-sprzedawców ukierunkowane są na coraz większą personalizację obsługi klienta, czyli dostosowanie oferty do potrzeb danego klienta. E-sprzedawcom sprzyjają firmy, oferujące usługi w zakresie transportu i dostaw przesyłek. Poczta Polska od kilku lat poszerza ofertę usług dedykowanych sektorowi e-commerce. […]

Czytaj dalej
Jak namierzyć e-klienta?
Maj05

Jak namierzyć e-klienta?

Serwis wyborcza.biz przedstawił najczęstsze sposoby, jakie wykorzystują sklepy internetowe, by namierzyć potencjalnych klientów. Pomysłów jest wiele, by dosiedzieć się, jakie preferencje mają e-klienci.

Czytaj dalej
Strona 1 z 1112345...10...Ostatnia »