Poczta Polska: sprawdzanie przesyłki przy odbiorze
Sie10

Poczta Polska: sprawdzanie przesyłki przy odbiorze

Polski e-handel stale się rozwija. Zwiększa się nie tylko jego wartość, ale także standardy obsługi klienta. Działania e-sprzedawców ukierunkowane są na coraz większą personalizację obsługi klienta, czyli dostosowanie oferty do potrzeb danego klienta. E-sprzedawcom sprzyjają firmy, oferujące usługi w zakresie transportu i dostaw przesyłek. Poczta Polska od kilku lat poszerza ofertę usług dedykowanych sektorowi e-commerce. […]

Czytaj dalej
Jak namierzyć e-klienta?
Maj05

Jak namierzyć e-klienta?

Serwis wyborcza.biz przedstawił najczęstsze sposoby, jakie wykorzystują sklepy internetowe, by namierzyć potencjalnych klientów. Pomysłów jest wiele, by dosiedzieć się, jakie preferencje mają e-klienci.

Czytaj dalej
Uwaga na darmowe produkty i usługi
Sty14

Uwaga na darmowe produkty i usługi

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów ostrzega przed wszelkiego typu usługami lub produktami, oferowanymi w sieci za darmo. Chodzi m.in. o usługi rodzaju wyślij sms, odbierz prezent, wypróbuj za darmo itp. Nieprzemyślane skorzystanie z takiej usługi może przysporzyć nam dodatkowych kosztów. Choć świadomość zagrożeń czyhających na nas w sieci jest coraz większa, to nadal sporo osób […]

Czytaj dalej
Przegrana Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Gru10

Przegrana Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów

Pieczę nad przestrzeganiem praw e-konsumenta sprawuje w Polsce Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Wszystkie sklepy oferujące sprzedaż internetową są zobowiązane do przestrzegania przepisów prawa regulujących transakcje online. Najwięcej kwestii spornych na linii e-sprzedawca – e-konsument dotyczy kwestii zwrotu zamówionego towaru. Mimo zeszłorocznych zmian w prawie, nadal wiele sklepów nie w pełni dostosowuje swój regulamin do […]

Czytaj dalej
Problemy polskiego ehandlu
Lis09

Problemy polskiego ehandlu

Polska to kraj, w którym e-klienci mają najwięcej kłopotów podczas dokonywania zakupów w sieci. Ponadto Polska przoduje w grupie państw, w których e-konsumenci napotykają spore trudności w kwestii ewentualnej reklamacji zakupionego towaru, czytamy na dla handlu.pl. Te wnioski to wynik badań rynku e-commerce, przeprowadzonych przez European Consumer Scoreboard 2015.

Czytaj dalej
W sieci zagrożeń
Lip17

W sieci zagrożeń

O zagrożeniach związanych z korzystaniem z sieci internetowej powiedziano i napisano już wiele. Należy pamiętać, że specjaliści od oszustw internetowych wcale nie składają broni i na pewno ciągle pracują nad nowymi pomysłami. Całości sprzyja fakt, że wszelkie urządzenia z dostępem do sieci stały się nieodłącznym elementem naszego życia.

Czytaj dalej
Strona 2 z 1112345...10...Ostatnia »