Biedronka w e-commerce

logo Biedronki

Portugalska sieć dyskontów spożywczych – Biedronka – wkracza w segment e-commerce. Popularna sieciówka podejmuje kolejny krok w kierunku dopasowania oferty do potrzeb klienta. Po długo wyczekiwanym umożliwieniu dokonywania płatności kartą, przyszedł czas na wejście w sektor, którego popularność nie ustaje, i według ekspertów, nic nie będzie w stanie jej zatrzymać. Zakupy spożywcze online to już obecnie standard. Wiele marketów już dawno uruchomiło ten kanał dystrybucji. Biedronkę czeka rywalizacja, ale biorąc pod uwagę liczbę sklepów rozsianych po całym kraju, powodzenie i wysoka jakość nowej usługi ma realne szanse na powodzenie.

Punktami odbioru zamówionego towaru będzie najprawdopodobniej ogromna sieć 2600 sklepów Biedronki. Warto dodać, że sieć sklepów będzie sukcesywnie powiększana w kolejnych lokalizacjach. W ten sposób Biedronka jednocześnie rozpocznie działanie usługi click and collect, która polega na składaniu zamówień online i odbieraniu ich w wybranym sklepie na terenie całego kraju.

Portugalska sieciówka póki co ograniczy obszar dostaw do terenów miejskich.

Sukces stacjonarnych sklepów Biedronki być może przełoży się na sukces sprzedaży w sieci. Handel online artykułami spożywczymi w Polsce kwitnie.

Tagi: ,

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *