Carrefour i „SąSiatki”

Carrefour jako pierwsza sieć handlowa w Polsce stawia na sąsiedzka pomoc i oferuje usługę „SąSiatki”. Jej podstawową funkcją jest cieszący się dużą popularnością program lojalnościowy. Dzięki niemu użytkownicy mogą korzystać z kuponów zniżkowych nawet na zakupy w hipermarketach i supermarketach Carrefour.

Nowe rozwiązania mają na celu zapewnić klientom wysoką jakość usług i przyjemne zakupy we wszystkich kanałach i formatach sprzedaży. Dotychczas zakupy robione przez internet dostarczali kierowcy zatrudnieni przez firmę, teraz dzięki nowej usłudze, może to zrobić każdy, dzięki czemu klientom skraca się czas oczekiwania na swoje zakupy.

Usługa jest innowacyjna, opiera się na ekonomii i współpracy. Jest to trend rozwijający się w handlu, bardzo modny w ostatnim czasie. Usługa jest skierowana do osób, które korzystają ze sklepów internetowych. Łączy ona jednak tradycyjne zakupy z nowoczesnym kanałem dystrybucji.

Dzięki temu sieć sklepów może zdobyć nowych klientów, zarówno tych starszych jak i młodych, którzy są zabiegani i nie mają na nic czasy. Usługa ma na celu sprzedaż produktów przez internet i możliwość odebrania ich i dostarczenia przez innego klienta sklepu.

Klient chcący skorzystać z usługo powinien dokonać zamówienia na stronie sasiatki.pl lub przez sklep internetowy na stronie sieci handlowej. Zamawiający wybrane produkty dodaje do koszyka. Z automatu dodaje się bok o wartości 10 zł, który otrzyma dostawca zakupów w formie kuponu zniżkowego. Będzie mógł go wykorzystać po zrealizowaniu usługi, czyli po dostarczeniu zamówienia. Zamawiający klient otrzyma bon o wartości 5 zł na kolejne zakupy. Po zatwierdzeniu koszyka, należy poczekać na potwierdzenie przyjęcia zlecenia przez dostawcę. Wizyta dostawcy powinna nastąpić w ciągu dwóch godzin od złożenia zamówienia.

Dostawca to osoba, która korzysta z aplikacji mobilnej Mój Carrefour. Zarządza tam swoim profilem, ustawiając w nim godziny dostępności, maksymalną kwotę zakupów lub ich wagę. Aplikacja pozwala na bieżąco weryfikować zlecenia od klientów i akceptować je.

Po przyjęciu zlecenia, dostawca kompletuje listę zakupów w sklepie, a towary skanuje za pomocą aplikacji w telefonie. Następnie w kasie dokonuje płatności za zakupy, po czym dostarcza je na wskazany adres. Klient zobowiązany jest do zwrotu dostawcy kwoty za zakupy w postaci gotówki lub płatności aplikacją mobilną Blik lub PeoPay.

Usługa „SąSiatki” jest obecnie dostępna w hipermarketach Carrefour na ul. Targowej 72 oraz ul. Głębockiej 15 w Warszawie W najbliższym czasie zostanie ona wdrożona we wszystkich hipermarketach, a docelowo również w supermarketach sieci w Polsce. Z czasem sieć chce usługę rozszerzyć na cała Polskę.

Początkowo usługa testowana była przez pracowników. Obecnie testowana i dostępna w dwóch warszawskich supermarketach przy ulicy Targowej 72 oraz Głębockiej 15 i swym zasięgiem obejmuje całą stolicę.

Tagi:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *