Czy zyskasz na dodaniu sklepu do porównywarki cenowej?

Wielu klientów zanim kupi coś za pośrednictwem internetu porównuje ceny po to, by wybrać najkorzystniejszą ofertę. Narzędziem, które ułatwia przeprowadzanie takich porównań jest porównywarka cen.

Wystarczy, że klient wpiszę nazwę produktu, który go interesuje, a porównywarka przejrzy za niego oferty tysięcy sklepów, wybierając tą najbardziej korzystną. Wobec ogromnej popularności wyszukiwarek, sporo firm wykorzystuje je do promowania swoich usług.

Czy rzeczywiście jest to skuteczne rozwiązanie? Sporo zależy od tego, jak nasze ceny prezentują się na tle konkurencji. Oczywiście najlepiej byłoby, gdyby były jak najniższe, zajmując tym samym pierwsze miejsce w porównywarce.

W pogoni za popularnością nie wolno nam jednak zapominać o opłacalności sprzedaży. Wystarczy, jeśli ceny, które proponujesz swoim klientom będą przynajmniej porównywalne do tych, które oferuje konkurencja. Jeśli oferta Twojej firmy pojawi się na którymś z pierwszych miejsc w wyszukiwarce, masz spore szanse na sukces. Wystarczy tylko zadbać, by po wejściu na stronę Twojego sklepu klient został ostatecznie utwierdzony w tym, że to doskonałe miejsce do zrobienia zakupów. Postaraj się więc o niskie koszty wysyłki, dogodny system płatności i ekspresowe dostarczanie paczek do klientów.

Tagi: ,

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *