III Forum Mobile Communication & Commerce

mobile com com

3-4 grudnia odbędzie się w Warszawie, w Hotelu Courtyard by Marriot, III Forum Mobile Communication & Commerce. Hasłem wydarzenia będzie: „Przełam wątpliwości! Od gadżetu do must have w strategii biznesu!”. Forum skierowane jest do wszystkich przedstawicieli firm, którzy widzą komercyjną przyszłość w wykorzystaniu kanału mobile. Wydarzenie będzie także okazją, aby wymienić doświadczenia czy zdobyć nowe pomysły na prześcignięcie konkurencji.
Głównymi prelegentami będą przedstawiciele takich znanych firm jak Bank Zachodni WBK, PZU, TVP, Pelion Healthcare Group, SiNSAY, mobee dick, Loyalty Partner Polska, Getin Noble Bank, Mobile Marketing Association, Lemon Sky, Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy, TNS Polska, Grupa Nokaut czy OS3 Group.

Całość rozpocznie się 3 grudnia o godz. 10:00, a prowadzącym będzie wiceprezes zarządu OS3 Group, Marcin Maj. Tematami poruszanymi podczas poszczególnych prelekcji będą:

  • How is mobile affecting the path to purchase in different markets and different countries
  • What is driving brands to use the mobile channel
  • How is mobile affecting the way brands interact with consumers
  • Polski Konsument w Mobile – są możliwości ale brak chęci…
  • Porównanie z innymi krajami – przełom na rynku mobile jeszcze przed nami!
  • 5 warunków sukcesu rozwiązania mobilnego
  • Idea komunikacji 36@ – odpowiednia strategia internetowa i wpływ na wzmocnienie marki
  • Rola Mobile w komunikacji marki – jak sprostać oczekiwaniom i potrzebom klienta
  • Jak wykorzystać potencjał Mobile i jak uczyć się na błędach
  • Jak skutecznie podążać za potrzebami klienta – aplikacja Appteka
  • Zbieranie bazy klientów – odpowiednia reklama aplikacji mobilnej
  • Plany i oczekiwania wobec aplikacji mobilnych oraz m-commerce w Polsce – kierunki rozwoju
  • Skuteczna strategia połączenia tradycyjnego przekazu z kanałem mobile – aplikacja VOD
  • m-TVP i reklama w obszarze mobilnym – wyzwania
  • Aplikacje czy strony – jak zwiększyć atrakcyjność treści i zbudować lojalność klienta
  • Innowacyjne działania reklamowe w kanale mobilnym – kampania mocnopomocni.pl
  • Spójność online i mobile – skuteczna budowa wizerunku firmy
  • Jak zbudować viralowość akcji i odnieść sukces kampanii
  • Bankowość mobilna – stan bieżący i kierunki rozwoju
  • Wykorzystanie mediów mobilnych w działaniach promocyjnych
  • Przyszłość Mobile jako kanału sprzedaży produktów bankowych i nie tylko…
  • Instagram jako narzędzie dialogu z konsumentem – historia dwóch T-Shirtów
  • Percepcja czasu w mediach społecznościowych a konstruowanie kontentu – Facebook/Youtube/Instagram
  • Kochasz Justina Biebera? Czyli, jak beliberki powiększyły grono profilu @ilovesinsay
  • Wykorzystanie informacji w kanale mobile
  • Dane osobowe – definicja i najnowsze orzecznictwo
  • Informacja handlowa przesyłana środkami komunikacji elektronicznej

Więcej informacji na www.mobile-comcom.com.

Tagi: ,

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *