Live chat dla e-sklepów

Tuksing

Święta, oprócz prawdziwie radosnej i rodzinnej atmosfery, to również czas zakupów. Zakupy dla jednych kojarzą się z przyjemnością, dla innych – z koniecznością, staniem w kolejkach, przepychaniem się i walką o tą ostatnią zabawkę dla dziecka – bo przecież właśnie taką lalkę wymarzyła sobie córka.

Alternatywą w ten okres wydają się być zakupy online. E-sklepów co niemiara, produktów do wyboru – również. Wprawdzie nie będzie nam dane ich dotknąć, sprawdzić czy działają, czy są miłe w dotyku (co dziwne, są osoby, dla których jest to ważne), czy pasują na nas (oczywiście mowa o odzieży), ale całość rekompensują dwa fakty – nie musimy się ruszyć z domu, a sam prezent zostanie nam dostarczony do domu. Świątecznie zapakowany, jeśli sobie tego życzymy.

Lecz co w przypadku, kiedy nawet na stronie www e-sklepu opis danego produktu jest niejasny, bądź mamy kilka dodatkowych pytań, a nie chce nam się pisać e-maila z zapytaniem oraz oczekiwać na odpowiedź nie wiadomo ile czasu? I z drugiej strony barykady – sam sprzedawca w ten okres świąteczny ma nawał pracy, mnóstwo zamówień do ogarnięcia, wysyłek, nie zawsze ma czas, aby natychmiast odpisać na maila ciekawskiego klienta. Co wtedy?

Z pomocą dla sprzedawcy, a i dla klienta, przychodzi przydatny komunikator zintegrowany ze stroną e-sklepu. Tuksing, bo o nim mowa, umożliwia przeprowadzenie chatu na żywo, a okienko rozmowy znaleźć można zwykle w jednym z rogów strony. Komunikator pokazuje, czy ktoś z pracowników sklepu jest aktualnie dostępny do rozmowy, a w przypadku jego niedostępności – umożliwia zostawienie wiadomości. Tuksing to nie tylko prosty komunikator, ale i narzędzie pozwalające na sprawdzenie, jakie aktualnie produkty są przeglądane przez klientów, a co za tym idzie – pozwala na poznanie statystyk i sporządza na ich podstawie raporty – wszystko w czasie rzeczywistym.

Tuksing posiada dwie wersję – płatną (abonament) i bezpłatną. Ta druga pozwoli na zainstalowanie oprogramowania na jednej stronie i dla jednego konsultanta oraz pozwala na odebranie do 25 rozmów. Dostępne są również wersje BASIC i ADVANCED, które pozwalają na zainstalowanie live chat na od 5 do 10 stronach www, z nieograniczoną ilością konsultantów. Wspomniane wyżej statystyki w czasie rzeczywistym oraz raporty, a także zmiana wyglądu, czy transfer rozmowy dostępne są jedynie w wersji rozszerzonej. Abonament wynosi 20 zł miesięcznie. Nie jest to drogo, szczególnie, że dzięki temu poznamy panujące trendy i preferencje klientów.

Tagi: , , ,

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *