Mall.pl współpracuje z Kolporterem

mall pl

Kolporter – właściciel sieci ponad 1000 salonów prasowych w kraju – nawiązał współpracę ze sklepem internetowym Mall.pl. Ponadto w przyszłości popularna sieciówka zamierza zachęcić do współpracy kolejne sklepy oferujące sprzedaż online.

Sklep internetowy Mall.pl ma w swej ofercie m.in. sprzęt RTV i AGD oraz sprzęt komputerowy, dlatego nawiązana właśnie współpraca z Kolporterem wyjdzie poza ramy dystrybucyjne i obejmie również obszar marketingowy, czytamy w oficjalnym komunikacie Kolportera.

W salonach popularnego kiosku klienci otrzymują co miesiąc bezpłatne egzemplarze gazetki produktowej serwisu Mall.pl. Jak podkreśla Piotr Lech, menadżer ds. promocji w Kolporterze: „ Współpraca z Mall.pl jest przykładem łączenia dwóch pozornie przeciwstawnych obszarów, online i offline. To ważny dla nas kierunek działania, chcemy go rozwijać podejmując podobne akcje z innymi sklepami”.

Sieć Kolporter to największy dystrybutor prasy w Polsce i właściciel ponad jednego tysiąca salonów prasowych. W swej ofercie posiada nie tylko obsługę punktów handlowych, ale także całe zaplecze logistyczne i reklamowe. Kolporter to również największa w kraju sieć terminali sprzedających doładowania prepaid. Do tej pory firma koncentrowała się na wydawaniu klientowi przesyłek z zmówionym przez niego towarem. Nawiązana współpraca z nowym klientem to okazja do podjęcia działań z gałęzi marketingu.

Mall.pl to sklep internetowy działający na kilku państwach Europy Środkowo-Wschodniej z bogatą ofertą sprzedażową ponad 70 tysięcy produktów.

Firmie Kolporter udało się już pozyskać do współpracy kilku cennych graczy obszaru handlu internetowego, w tym roku m.in. popularny sklep wysyłkowy merlin.pl. Dzięki takim działaniom klienci e-sklepów zyskują kolejny kanał dystrybucyjny i nie muszą wyczekiwać w długich pocztowych kolejkach.

Biorąc pod uwagę zasięg Kolportera można przypuszczać, że w niedalekiej przyszłości kolejne internetowo sklepy pokuszą się o nawiązanie współpracy z popularną sieciówką prasową.

Tagi: ,

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *