Nowa oferta MasterCard dla polskich e-sklepów

Peyeezy

Program Rozwoju Handlu Elektronicznego MasterCard w Polsce aktywnie wspiera rozwój polskiego sektora e-commerce. Uruchomiony właśnie nowy pomysł, dedykowany właścicielom e-sklepów, pozwala znacznie obniżyć koszty prowadzenia transakcji płatniczych, dokonywanych przez e-klientów za pomocą kart MasterCard. Aby zostać e-sprzedawcą objętym promocją, należy korzystać z platformy płatniczej Payeezy, by móc cieszyć się z niższych prowizji pobieranych za obsługę transakcji kartą płatniczą.

Program powstał w odpowiedzi na coraz większą popularność internetowych transakcji płatniczych, dokonywanych kartą płatniczą. Zintegrowanie e-sklepu z platformą Payeezy jest gwarancją niższych kosztów, ponoszonych na rzecz obsługi płatności dokonywanych przez internetowych klientów. To zdecydowanie dobra informacja dla wszystkich właścicieli e-sklepów.

Platforma płatności Payeezy obsługuje karty MasterCard, Visa, Diners Club, American Express oraz JCB. Oferta Payeezy dotyczy różnych form płatności, m.in. mailowych, telefonicznych, regularnych lub cyklicznych. Platforma gwarantuje wysoki poziom bezpieczeństwa dokonywanych transakcji.

Według danych Narodowego Banku Polskiego, tylko w pierwszym kwartale bieżącego roku kwota transakcji dokonanych za pomocą kart płatniczych sięgnęła 622 miliony złotych. Potencjał jest duży, dlatego First Data, światowy potentat rynku płatności zdecydował się na stworzenie atrakcyjnej oferty, skierowanej do właścicieli polskich e-sklepów.

Platforma Payeezy, której właścicielem jest First Data, oferuje szeroką gamę usług dedykowanych całemu e-commerce, w tym m.in. błyskawiczne e-przelewy, portfel cyfrowy MasterPass oraz V.me by Visa oraz eDDC. Ta ostatnia umożliwia zagranicznym e-klientom dokonywanie płatności w walucie posiadanej karty.

Z rozwiązań First Daty czerpie blisko 6 milionów klientów sektora handlowego i bankowego na całym świecie. Pod marką Polcard firma obsługuje prawie połowę transakcji płatniczych, dokonywanych kartą w kraju nad Wisłą. Popularność marki zobowiązuje do stwarzania klientom jak najatrakcyjniejszych warunków.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.