Nowa usługa Groupona – Groupon Shop

Groupon Shop

[Informacja prasowa]

Groupon Polska – lider na rynku zakupów grupowych – z ogromną przyjemnością prezentuje swój najnowszy produkt: Groupon Shop (http://www.grouponshop.pl). 
Jest to całkowicie nowa platforma sprzedaży online, otwarta na zewnętrznych dostawców, dystrybutorów i sprzedawców produktów i urządzeń.

W odróżnieniu od innych kanałów Groupon, takich jak Groupon Shopping, Groupon Travel czy oferty lokalnej, czas dostępności ofert na Groupon Shop nie jest ograniczony. Klienci mają możliwość dokonania zakupu produktów w niezmiennej cenie w dowolnym momencie, aż do wyczerpania zapasów lub do zdjęcia oferty ze strony.

Kolejnym atutem Groupon Shop jest świeża szata graficzna i przyjazna nawigacja, ułatwiająca wyszukiwanie ofert w każdej z 6 kategorii: Moda i Biżuteria, Dom i Ogród, Elektronika, Zdrowie i Uroda, Sport i Czas Wolny oraz Motoryzacja.

– Uruchomienie platformy Groupon Shop jest ważnym krokiem na drodze w kierunku uczynienia z Grouponu „systemu operacyjnego” dla małych i średnich przedsiębiorstw, którym chcemy zapewniać kompleksową usługę związaną z przygotowaniem oferty, obsługą sprzedaży oraz wsparcia posprzedażowego. W ciągu kilkudziesięciu miesięcy zbudowaliśmy wokół marki Groupon wielomilionową i stale powiększającą się społeczność klientów, co przekłada się na naszą bezprecedensową skuteczność dotarcia z przekazem marketingowym – powiedział Andrzej Morawski, Dyrektor Operacyjny w Groupon Polska. – Stworzyliśmy nowatorski ekosystem korzystny dla wszystkich – klienci otrzymują dostęp do ciekawych usług i produktów, partnerzy biznesowi pozyskują nowych klientów, równocześnie zwiększając sprzedaż, zaś my możemy tworzyć nowe miejsca pracy oraz inwestować w innowacyjne rozwiązania marketingowe i sprzedażowe.

Dla producentów, dystrybutorów i sprzedawców platforma Groupon Shop jest nowym kanałem sprzedaży, docierającym do ogromnej i atrakcyjnej społeczności konsumenckiej, skupionej wokół marki Groupon. Korzystać z niej mogą zarówno przedsiębiorcy już posiadający własny sklep online lub sprzedający swoje produkty w innych kanałach, jak i świeżo powstałe firmy, którzy mają atrakcyjną ofertę, ale nie posiadają własnego sklepu online.
Przedsiębiorstwa zdecydowane na współpracę z Groupon Shop mają możliwość prezentacji całego oferowanego asortymentu, bez konieczności skupiania się wyłączenie na jednym lub dwóch produktach.

W przeciwieństwie do większości innych tego typu serwisów, samo wystawienie oferty na Groupon Shop nie wiąże się z żadnymi opłatami, a jedyną opłatą jest ustalana indywidualnie prowizja od sprzedaży.
Partnerzy biznesowi, których oferty prezentowane są na Groupon Shop, korzystają także nieodpłatnie z dodatkowych świadczeń, takich jak wsparcie zespołu opieki posprzedażowej, działu obsługi klientów oraz profesjonalnego zespołu redakcyjnego (fotografów, grafików i copywriterów) którego zadaniem jest przygotowanie jak najlepszej szaty graficznej i opisu oferty.
Oczywiście, w celu zachowania wysokiej jakości ofert oraz zapewnienia bezpieczeństwa kupujących, wszyscy potencjalni partnerzy biznesowi będą przechodzić szczegółową kontrolę, aby wyeliminować niewiarygodnych kontrahentów oraz nieuczciwe oferty.

Groupon Shop już działa, zawierając na starcie w swoim katalogu ponad 400 produktów od kilkudziesięciu firm. Przedsiębiorcy, chcący rozpocząć współpracę z nową platformą e-commerce, mogą zgłaszać swoje propozycje pod adresem wspolpraca@groupon.pl.

Tagi: , ,

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *