Nowe oblicze CDP.pl

CDP.pl logo

CDP.pl, polska platforma dystrybucji cyfrowej rozszerza zakres usług. Oprócz sprzedawanych dotąd wyłącznie wersji elektronicznych (gier komputerowych, filmów, e-booków i audiobooków) do gamy oferowanych produktów na stałe weszły również wersje tradycyjne. Oprócz tego w dziale HOBBY znajdują się propozycje gier karcianych, figurkowych i planszowych, zabawek, akcesoriów i puzzli.

Nowa wersja serwisu ma w przyszłości stać się realną konkurencją dla tak mocnych graczy na rynku e-handlu jak empik.com, Merlin czy allegro.pl. Nowy CEO serwisu, Michał Gembicki, nie ukrywa, że w przyszłości zamierza walczyć o miano lidera e-sprzedaży w kategorii rozrywki i kultury w Polsce.

Gembicki zamierza stworzyć sklep z bogatą ofertą produktów, gdzie grupę kupujących mają stanowić tzw. klienci premium, czyli osoby, które będą faktycznie zainteresowane kupnem pożądanych produktów, a nie tylko tych, które w danym momencie znajdują się w cenie promocyjnej.

Do gamy dotychczasowych produktów (w formie plików pobieranych z sieci) mają wejść wersje tradycyjne. Choć dystrybucja cyfrowa jest zdecydowanie przyszłością tego segmentu, trzeba również zadbać o osoby, które mimo dostępu do nowoczesnych urządzeń i aplikacji, nadal wolą książkę w wersji papierowej czy grę na nośniku fizycznym lub zwykłą planszówkę. A takich klientów nie brakuje.

„To duży i trudny projekt. Z technologicznego punktu widzenia wygląda to jak krok w tył. Prawda jest jednak taka, że sprzedając dotąd tylko wersje cyfrowe, zgubiliśmy kilka pokoleń Polaków, dla których wyzwaniem jest zakup zwykłej książki przez internet. Chcemy więc ten błąd naprawić”, mówi Gembicki dla biztok.pl.

Ambicją nowego prezesa jest również stworzenie sklepu wyłącznie z szeroko rozumianą kulturą i rozrywką. Na spidersweb.pl czytamy, że po fali popularności sklepów, w których można było kupić dosłownie wszystko, przychodzi czas na sklepy specjalistyczne. Te zmiany obejmują również sklepy internetowe. Część klientów czuje niesmak, gdy w tym samym sklepie leżą obok siebie arcydzieła światowej literatury, foremki do ciasteczek, zaparzacze do herbaty i wałki do ciasta.

CDP.pl zamierza współpracować z siecią kiosków Ruchu, które mają zapewnić odbiór zamawianych produktów bezpłatnie. Dodatkowo w kilku miastach będzie możliwy odbiór towarów jeszcze tego samego dnia, w którym było składane zamówienie.

Zachętą dla klientów ma być przede wszystkim bogata oferta towarów, prosty sposób zamawiania, szybka realizacja i atrakcyjna szata graficzna serwisu.

Tagi:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *