Polski klub zakupowy Houzee.pl od twórców Grupera

ładne wnętrze

Twórcy Grupera, serwisu powstałego w 2010 roku, przeznaczonego dla użytkowników szukających najlepszych i najtańszych ofert w głównych miastach Polski, założyli klub zakupowy Home&Living – Houzee.pl. Serwis ruszył w nocy z 1 na 2 września.

Tomasz Dalach i Marcin Mikołajczyk, bo o nich mowa, po sukcesie Grupera, chcieli stworzyć coś zgoła innego, stąd projekt klubu. Znaleźć tam można specjalnie wybrane produkty znanych marek oraz projektantów. Są tam zarówno artykuły domowego użytku, jak i produkty designerskie, które zadziwią swoim pięknem. Twórcy mają nadzieję,że Houzee.pl stanie się popularniejsze od Grupera.

Houzee.pl został ponadto założony w ramach założonego przez Tomasza Dalach i Marcina Mikołajczyka funduszu typu venture capital 2.0, o nazwie Online Partners. Jest to fundusz wspierający innowacyjne biznesy, a sami założyciele oferują pomoc w nowych przedsięwzięciach czuwając nad ich rozwojem, a także doradzając przedsiębiorcom.

Wierzymy, że ten projekt będzie prawdziwym przebojem w polskim internecie. Dlatego zdecydowaliśmy się wejść w niego z dużym rozmachem. Uruchomienie Houzee w sumie łączyło się z inwestycją miliona złotych. Włożyliśmy w przedsięwzięcie nie tylko pieniądze, ale także nasz czas i zaangażowanie – mówi Tomasz Dalach, współzałożyciel Online Partners.

Nie da się ukryć, że serwis Houzee jest pierwszym, całkowicie polskim, klubem zakupowym. Dotychczas polski użytkownik miał do wyboru jedynie te zagraniczne, a dziś może wybrać i rodzimy produkt. Produkt, który jest skupiony właśnie na polskim odbiorcy.

Kluby zakupowe odnoszą triumfy na całym świecie. Z jednej strony konsumenci oczekują zniżek i atrakcyjnych propozycji, z drugiej są przeładowani informacją i nie chcą już więcej uczestniczyć w masowej sprzedaży. Dobrze działający klub zapewnia im nie tylko atrakcyjne oferty, ale także pomaga dokonywać wyborów, dostarcza inspiracji i daje poczucie elitarności – tłumaczy Marcin Mikołajczyk, współzałożyciel Online Partners.

Twórcy wierzą, że ich oferta artykułów domowych, czyli potrzebnych w życiu codziennym, trafi do szerokiego grona odbiorców, chcących kupić coś niestandardowego, użytecznego, a przy tym gustownego.

Tagi: ,

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *