Szybkie płatności w Pekao S.A.

PayU logo

PayU, popularna platforma płatności internetowych, skutecznie promuje system płatności internetowych za pomocą jednego kliknięcia. Za zakupy dokonywane w sieci będziemy płacić w ciągu 0,5 sekundy, w preferowany przez nas sposób – przelewem lub kartą. Nie będzie obowiązku logowania do strony banku i podawania kodów autoryzujących transakcję. Oferta trafiła do klientów banku Pekao SA, jednego z największych w kraju, którzy mogą od tej pory dokonywać błyskawicznych płatności. Nowa usługa operatora należącego do południowoafrykańskiego koncernu Naspers nazywa się „PayU Express z Pekao”.

Opcja umożliwia dokonywanie szybkich płatności przy zakupach do kwoty 50 złotych. Cała transakcja zakupowa jest realizowana na stronie e-sklepu, bez konieczności logowania się do strony banku. Zakupy opiewające na kwotę powyżej 50złotych będą realizowane na tradycyjnych zasadach, czyli z obowiązkową autoryzacją transakcji.

Działanie usługi opiera się na powiązaniu konta w PayU z numerem konta bankowego użytkownika, wyłącznie na życzenie klienta płacącego za zakupy w sieci przelewem.

Wzrost popularności zakupów internetowych zmusza operatorów płatności do poszukiwania jak najwygodniejszych rozwiązań. Współczesny e-klient jest bardzo wymagający: chce kupować i płacić szybko. Dlatego, jak przewiduje Wojciech Czajkowski, dyrektor zarządzający PayU w Polsce: „Płatności internetowe w Polsce będą coraz częściej oparte o jedno klikniecie”.

Pierwszym beneficjentem szybkich płatności na jedno kliknięcie PayU była platforma zakupowa Allegro. W przyszłości to wąskie na razie grono ma się znacznie powiększyć. PayU podpisało już umowę z kilkoma instytucjami finansowymi, m.in. mBank, Alior Bank, BNP Paribas, T-Mobile Usługi Bankowe oraz Bank Pekao S.A.

Podpisanie umowy z jednym z wiodących banków w kraju pozwala przypuszczać, że przyszłość płatności internetowych leży po stronie płatności opartych o jedno kliknięcie. To z kolei może oznaczać wzrost popularności mCommerce. Płatności mobilne wchodzą bowiem na stałe do nawyków płatniczych e-klientów.

Tagi: , ,

1 komentarz

  1. Usługa bardzo na czasie, ale limit 50zł nie jest nawet śmieszny, tylko żenujący.
    Bank sukcesywnie zniechęca do korzystania z jego usług.

    Post a Reply

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *