Już ponad 100 milionów złotych zaoszczędzone z Grouponem

Groupon mierzy swój sukces nie dochodem, ale wysokością kwoty, jaką dzięki jego zniżkom mogli zaoszczędzić klienci. W ubiegłym roku wyniosła ona aż 101 milionów złotych. Tendencja jest wzrostowa, więc można się spodziewać, iż w kolejnych latach liczba ta wzrośnie.

Groupon wystartował w Polsce w kwietniu 2010 roku. Od tego czasu udało mu się zebrać już ponad 2 miliony użytkowników. Zatrudnia przeszło 100 pracowników i obsługuje ponad 11 miast.

Zakupy grupowe przez internet okazały się prawdziwym hitem. Najchętniej korzystają z nich panie. Wśród najpopularniejszych ofert nieodmiennie królują talony na usługi SPA, fryzjerskie i kosmetyczne. Kupujący chętnie też korzystają ze zniżek na posiłki w restauracjach i pobyty w hotelach.

Tagi: , , ,

2 komentarze

  1. Groupon to istotnie fenomen. Mówi się, że to jak dotąd najszybciej rozwijający się serwis! Fascynujące jak szybko powstają dziesiątki naśladowców Groupona, a potem ich pochodne, czyli agregatory zakupów grupowych. Tego typu serwisy (np. http://www.snuper.pl) gromadzą okazje z licznych stron zakupów grupowych w jednym miejscu, tym samym ułatwiając użytkownikom podjęcie decyzji o zakupie i oszczędzając czas jaki trzeba poświęcić na polowanie na okazje.

    Post a Reply
  2. Rzeczywiście, zdobył masę użytkowników, którzy dawali wysoką konwersję. Koszty działalności są jednak na dzień dzisiejszy zbyt wysokie. Edukowanie rynku kosztuje.

    Post a Reply

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *