Opcja „kup” od Google

google

Amerykański potentat branży internetowej, serwis Google wprowadza nową funkcję „kup”. Oferta powstała z myślą głównie o mobilnych użytkownikach dokonujących zakupów online.

Funkcja „kup” będzie dopełnieniem funkcjonującego serwisu Google Shopping. Klient dokonujący zakupów nie będzie od tej pory automatycznie przekierowywany na strony konkretnego e-sklepu, bo dzięki nowej opcji za pomocą jednego kliknięcia zrobi zakupy bezpośrednio przez wyszukiwarkę Google. Firma z Mountain View będzie pobierać opłatę za każde kliknięcie opcji „kup”.

Póki co nowa usługa będzie dostępna tylko dla klientów posługujących się urządzeniami mobilnymi. Tzw. m-klienci stanowią coraz większą część klienteli sektora e-commerce, dlatego światowi giganci internetu wprowadzają kolejne dedykowane usługi.

Niesłabnąca popularność zakupów w sieci powoduje, że opcję „kup teraz” wprowadza coraz więcej serwisów internetowych, w tym również media społecznościowe, np. Facebook. Wyścig o klienta trwa w najlepsze. Dość wspomnieć, że w opinii specjalistów w przyszłości cały handel przeniesie się do Internetu, a po tradycyjnych sklepach zostanie blade wspomnienie. Już teraz sklepy z odzieżą dla wielu są tylko przymierzalnią, bo zakupy w sieci są o wiele tańsze i wygodniejsze.

Tagi: ,

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *