Payback – czy warto korzystać

Jednym ze sposobów przyciągnięcia klientów do konkretnego sklepu są programy lojalnościowe. Najbardziej popularnym z nich jest system Payback. Zasada działania tego programu jest bardzo prosta. Przy wydaniu określonej kwoty w placówce, która przystąpiła do programu, otrzymujemy określoną ilość punków. Następnie, gdy zgromadzimy jakąś większą pulę punktów, możemy je wymienić na atrakcyjne rabaty, promocje czy po prostu produkty w jednym z objętych programem punktów.

Za już niewielką ilość punktów możemy otrzymać np. bilet do kina czy torbę na zakupy. Jeżeli będziemy zbierać dłużej, czeka na nas aparat cyfrowy czy weekend w SPA. Przystąpienie i udział w programie są bezpłatne.

Głównymi partnerami programu, u których możemy zbierać i wydawać punkty, są: strona z aukcjami internetowymi Allegro.pl (które oferuje 1 punkt za każde wydane 3 zł), sieć stacji paliw BP (tutaj otrzymujemy 3 punkty za każde 2 litry kupionego paliwa), operator telekomunikacyjny TP, operator telefonii komórkowej Orange, a także sieć hipermarketów Real.

Jednak program nie obejmuje tylko sklepów fizycznych, również te internetowe. Ich liczba jest nawet większa od tradycyjnych placówek, które zdecydowały się przystąpić do programu. Do tych sklepów należą np. BonPrix.pl, największy w Polsce internetowy sklep oferujący odzież damską, męską i dziecięcą; Inbook.pl, czyli internetowa księgarnia oferująca także filmy i multimedia; ESKK.pl, firma oferująca kursy edukacyjne w całej Europie; a także Intymna.pl, która oferuje ekskluzywną bieliznę. To tylko niektóre z wielu sklepów zaangażowanych w system Payback.

Co ciekawe, jeżeli obawiamy się, że zbieranie punktów będzie szło nam zbyt wolno, możemy do jednego konta zamówić więcej kart i rozdać je rodzinie, która tylko przy okazji będzie je okazywała przy zakupach, a punkty i tak będą wędrowały na nasze konto. Jeżeli więc często wydajemy pieniądze w partnerskich placówkach, może warto zastanowić się nad przystąpieniem do programu.

Tagi: , , , ,

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.