Poczta Polska stawia na e-commerce

Poczta Polska - logo

Poczta Polska stawia na segment usług związanych z e-handlem. W przyszłości to właśnie usługi dedykowane handlowi internetowemu mają stać się kluczowymi dla dalszego rozwoju firmy.

Jak poinformował Janusz Wojtas, członek zarządu Poczty Polskiej:

„ Będziemy rozwijać to, co rozpoczęliśmy w połowie zeszłego roku, a więc stworzymy kompletną ofertę dla uczestników handlu internetowego: począwszy od usług związanych z poszukiwaniem klientów dla sprzedających, przez platformy sprzedażowe i usługi marketingowe po obszary związane z magazynowaniem i dostarczaniem towarów do klientów”.

Poczta Polska, jeszcze niedawny monopolista na rynku usług pocztowych, posiada największą sieć placówek pocztowych w kraju. Już teraz właściciele sklepów internetowych mogą korzystać z szeregu ułatwień wprowadzonych przez Pocztę dla e-commerce, m.in. szybkie przygotowanie paczek, możliwość zwrotu zakupów, błyskawiczne dostawy kurierskie, śledzenie przesyłek, możliwość wybierania miejsca i pory odbioru paczek itp.

Poczta Polska stawia również na usługi poczty internetowej. Dzięki uruchomieniu platformy Envelo można nadawać korespondencję online bez konieczności wychodzenia z domu, o dowolnej porze. Cały pakiet e-usług, tj. neoznaczek, neokartka, neolist oraz neorachunki to oszczędność czasu i wygoda. Aby wysłać list, można wysłać skan danego dokumentu na adres mailowy najbliższego urzędu, gdzie zostanie on wydrukowany i wysłany na wskazany adres, czytamy na oficjalnej stronie operatora.

W przyszłości Poczta Planuje również wprowadzić inna usługę- możliwość odbioru awizowanego listu poprzez skrzynkę internetową klienta. Tak jak w przypadku wysyłania listu, dokument taki będzie skanowany i wysyłany na adres mailowy klienta. To pozwoli uniknąć stania w długich kolejkach.

Poczta Polska robi kolejny ważny krok w kierunku poprawienia wizerunku skostniałej firmy oraz dostosowania swych usług do wymagań rynku. A ten jest bardzo elastyczny, skoncentrowany na zapewnieniu maksymalnej wygody klientowi.

Tagi: ,

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *