mPay i MasterCard Mobile, a Heartbleed
Maj21

mPay i MasterCard Mobile, a Heartbleed

Wyciek danych był, jest i zawsze będzie poważnym problemem, wpływającym nie tylko na bezpieczeństwo klientów, ale i na wiarygodność danego serwisu, z którego te dane wyciekły.

Czytaj dalej
Kradzież danych kart kredytowych w Indiach
Maj16

Kradzież danych kart kredytowych w Indiach

Włamań hakerskich ciąg dalszy. Tym razem, całe szczęście, rzecz miała miejsce w Indiach, jednakże warto mieć na uwadze, że pomimo odległości dzielącej nas od tego egzotycznego kraju, Internet nie zna granic oraz odległości.

Czytaj dalej
Testy mBanku?
Maj13

Testy mBanku?

Hakerzy wykorzystują rozmaite sposoby, aby dobrać się do naszych danych osobistych lub kont bankowych. Znane są techniki wykorzystywane przez nich, a polegające np. na podszywaniu się pod jakąś instytucję bankową, w celu wyłudzenia od nas informacji związanych z logowaniem. Ofiarą padało już wiele banków, także tych największych.

Czytaj dalej
Kradzież danych z LaCie
Maj09

Kradzież danych z LaCie

LaCie, francuska firma wytwarzająca akcesoria przeznaczone do Apple Thunderbolt (superszybki port I/O, który znaleźć można w monitorach Apple) i sprzedająca dyski zewnętrze, ogłosiła w zeszłą środę, że wszystkie dane pochodzące z transakcje online dokonanych w ich sklepie mogły wyciec w wyniku włamania do systemu. Co bardziej przerażające – wyciek danych trwał aż rok i dopiero […]

Czytaj dalej
Zmiany po wycieku danych z sieci Target
Maj07

Zmiany po wycieku danych z sieci Target

Jakiś czas temu pisaliśmy o włamaniu hakerów i kradzieży danych klientów amerykańskiej sieci Target, które miało miejsce w zeszłym roku. Wypłynęły dane około 40 milionów kart debetowych i kredytowych, a także dane personalne około 70 milionów klientów tej sieci sklepów. Dzisiaj wiemy już kto poniósł konsekwencje mało zdecydowanej reakcji na te informacje.

Czytaj dalej
6 Edycja Interactive Marketing Meeting w Warszawie
Maj06

6 Edycja Interactive Marketing Meeting w Warszawie

Już 21-22 maja 2014 roku odbędzie się w Warszawie 6 edycja Interactive Marketing Meeting, organizowana przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Będzie to doskonała okazja, aby spotkać się w warszawskim Adgar Plaza i wymienić doświadczenia oraz poznać panujące trendy z obszaru INTER@CTIVE.

Czytaj dalej