Internetowy butik CHANEL
kw.17

Internetowy butik CHANEL

Jeden z najsłynniejszych domów mody – Chanel – zamierza uruchomić model sprzedaży online. Póki co dostępna będzie wersja internetowego stoiska w sklepie Net-a-Porter, jednak w niedalekiej przyszłości planowane jest uruchomienie salonu internetowego, poinformował Bruno Pavlovsky, prezes Chanel do spraw mody.

Czytaj dalej
Usługa Same Day
kw.15

Usługa Same Day

X-press Couriers to pierwsza w Polsce firma kurierska, która uruchomiła usługę Same Day. W ramach tej usługi dostawa zamówionego przez klienta towaru będzie możliwa jeszcze w dniu złożenia zamówienia.

Czytaj dalej
Magneto Payeezy
kw.10

Magneto Payeezy

Spółka First Data Polska, właściciel największego systemu rozliczeniowego kart płatniczych Polcard uruchomiła nowy moduł płatności za zakupy dokonywane online – Magneto Payeezy. Od tego momentu sklepy korzystające z platformy internetowej Magneto mogą skorzystać z systemu płatności online Payeezy i wykorzystywać jego udostępnione funkcje.

Czytaj dalej
Zmiany w Amazonie
kw.07

Zmiany w Amazonie

Amazon, właściciel największego w świecie sklepu internetowego planuje uruchomić nowy serwis Easy Ship. W założeniu ma on znacznie ułatwić procesy logistyczne w firmie, informuje propertynews.pl.

Czytaj dalej
Fałszywe e-maile o przesyłkach Poczty Polskiej
mar27

Fałszywe e-maile o przesyłkach Poczty Polskiej

Poczta Polska ostrzega klientów przed fałszywymi wiadomościami wysyłanymi na skrzynki pocztowe. Nadawcy tych wiadomości, podając się za Pocztę Polską S.A., wysyłają zainfekowane maile, w których znajduje się przekierowanie na adres strony internetowej do złudzenia przypominającej wyszukiwarkę eMonitoring Poczty Polskiej. Po kliknięciu na jakikolwiek link czy opcję pobierz na naszym komputerze zainstaluje się złośliwe oprogramowanie. Dlatego […]

Czytaj dalej
E-sklepy nie respektują nowego prawa
mar25

E-sklepy nie respektują nowego prawa

Z informacji podanych przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wynika, że firmy działające w obszarze e-handlu zwlekają z wprowadzeniem do swoich regulaminów nowych przepisów, który weszły w życie już w ubiegłym roku, czytamy na biztok.pl. W praktyce nie oznacza to jednak, że e-sklepy nie są zobowiązane respektować nowych postanowień.

Czytaj dalej