Aplikacja Legalna Reklamacja
Cze24

Aplikacja Legalna Reklamacja

Zakupy przez Internet to wygoda i oszczędność czasu. Wobec nieustającej popularności tego kanału sprzedaży, zarówno ustawodawcy, jak i usługodawcy robią wszystko, by zakupy przez Internet były przede wszystkim bezpieczne i przyjemne. Dlatego powstają różnego rodzaju aplikacje, które mają ułatwić zakupy wszystkim e-klientom.

Czytaj dalej
InPost doręczy przesyłkę tego samego dnia
Cze14

InPost doręczy przesyłkę tego samego dnia

InPost dostarczy przesyłkę jeszcze tego samego dnia. Najbardziej znany prywatny operator pocztowy w naszym kraju, przygotował specjalną ofertę usług typu Same Day, dedykowaną branży e-commerce. Na razie usługa będzie dostępna na obszarze dziewięciu wybranych miast w kraju: Warszawy, Krakowa, Wrocławia, Łodzi, Katowic, poznania, Gdańska, Szczecina oraz Rzeszowa. Usługa Same Day ma być dostępna wyłącznie dla […]

Czytaj dalej
E-sklepy nadal stosują niedozwolone klauzule w regulaminach
Cze09

E-sklepy nadal stosują niedozwolone klauzule w regulaminach

W połowie kwietnia bieżącego roku zaczęły obowiązywać znowelizowane przepisy ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów, dotyczące ochrony przed nieuczciwymi praktykami stosowanymi przez sklepy internetowe. Dzięki wprowadzonym zmianom poszerzono kompetencje Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w zakresie stosowania przez sklepy internetowe klauzul niedozwolonych. Odkąd zmiany weszły w życie, to […]

Czytaj dalej
PayPal PassPort
Cze02

PayPal PassPort

Wartość polskiego e-commerce wynosi około 8 miliardów złotych. Blisko 12 procent wszystkich polskich przedsiębiorstw prowadzi sprzedaż internetową, ale tylko co piąte decyduje sie na uruchomienie sprzedaży towarów za granice. Wśród głównych przyczyn blokujących rozwój polskiego handlu transgranicznego są m.in. wysokie koszty przesyłek oraz problemy z płatnościami.

Czytaj dalej
Unijne propozycje dotyczące transgranicznego e-handlu
Maj30

Unijne propozycje dotyczące transgranicznego e-handlu

Choć polski handel elektroniczny rozwija się dynamicznie, jego dużym minusem pozostaje handel transgraniczny. Podobna sytuacja dotyczy całego e-handlu transgraniczego na terenie państw UE. Według badań Komisji Europejskiej, tylko 15 proc. e-klientów decyduje się na zakupy online w zagranicznym e-sklepie, a jedynie 7 proc. średnich przedsiębiorstw w Unii Europejskiej uruchamia sprzedaż trans graniczną.

Czytaj dalej
InPost ogranicza świadczenie usług listowych
Maj19

InPost ogranicza świadczenie usług listowych

Jak poinformował Zarząd spółki InPost, podjęto decyzję o restrukturyzacji działalności tejże Grupy Kapitałowej w zakresie obsługi przesyłek listowych. Powodem ma być spadek rentowności w tym segmencie, do którego niewątpliwie przyczyniła się strata kontraktu na obsługę pocztową przesyłek sądowych na rzecz powszechnego operatora – Poczty Polskiej.

Czytaj dalej
Strona 4 z 39« Pierwsza...23456...102030...Ostatnia »