Lekkie zakupy na Lekkikoszyk.pl
Sie22

Lekkie zakupy na Lekkikoszyk.pl

Jakiś czas temu na polski e-rynek zawitał nowy StartUp, który wniósł powiew świeżości i nowości, odważnie prezentując swoją uczciwość finansową, a także prezentując rzetelne informacje. Dzięki temu nie tylko można liczyć na wzrost zaufania do usług oferowanych przez ten StartUp, ale i wzrost świadomości klienta, który potrzebuje wiadomości o danej marce czy danym produkcie zanim […]

Czytaj dalej
E-Commerce Polska awards 2013
Sie20

E-Commerce Polska awards 2013

W tym roku ruszyła pierwsza edycja konkursu organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznego, o nazwie „E-Commerce Polska awards 2013”. Jest to konkurs skierowany do e-sklepów, w celu wyłonienia najlepszego, najszybciej rozwijającego się i najbardziej przyjaznego klientom. Zgłoszenia można nadsyłać do 13 września. Dla członków IGE zgłoszenia są bezpłatne.

Czytaj dalej
PayByNet wkracza w świat e-commerce
Sie14

PayByNet wkracza w świat e-commerce

PayByNet, nowa usługa pozwalająca na dokonywanie bezpośrednich i pewnych płatności przez internet jest uruchamiana w coraz to większej liczbie sklepów i firm działających w sieci. Ten system płatności działa 24 godziny na dobę, również w weekendy.

Czytaj dalej
Raty PayU w Allegro.pl
Sie13

Raty PayU w Allegro.pl

PayU opublikowało raport sumujący wyniki roczne dotyczące wprowadzenia możliwości skorzystania z rat w serwisie Allegro. Dzięki płatności ratalnej użytkownicy Allegro nie muszą wybierać się do banku, wszystko mogą zrobić z domu, przez Internet.

Czytaj dalej
Ekspansja Answear.com
Lip22

Ekspansja Answear.com

Platforma Answear.com, sklep odzieżowy online zajmujący się sprzedażą odzieży wielu marek, ma plany, aby stać się liderem rynku w krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Firma ta jest prowadzona przez Wearco, w którą w lipcu tego roku zainwestowała fundusz inwestycyjny MCI, inwestujący wcześniej w sieć z artykułami spożywczymy Frisco. Sama spółka Answear.com została założona w 2011 roku przez […]

Czytaj dalej
Zakupy online w TESCO
Lip19

Zakupy online w TESCO

Tesco Polska, jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie, doceniła prężnie rozwijający się rynek handlu internetowego. Zresztą imponujący wzrost wartości rynku e-handlu o 1,49 mld zł w roku 2012 w stosunku do lat poprzednich skłonił wiele sieci handlowych do inwestycji właśnie w tą gałąź. Jednak to właśnie Tesco skorzystało z dobrodziejstw e-handlu jako pierwsze, wybijając […]

Czytaj dalej